FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ق.ظ

۰


مسعود شکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اکنون همه دانش آموزان متوسطه اول دارای پرونده الکترونیک مشاوره هستند اما چون همه مدارس دوره ابتدایی و متوسطه دوم مشاور ندارند، هنوز پرونده الکترونیک برایشان تشکیل نشده است،اظهار کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و تامین مشاور، در فازهای بعدی از بدو ورود فرد به دبستان برای آنها پرونده الکترونیک ایجاد خواهیم کرد.
وی افزود: در حال حاضر همه دانش آموزان متوسطه اول باید به مشاور مدرسه خود مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبورشان به سامانهmoshavereh.medu.irرا دریافت کنند. دانش آموزان باید فعالیت‌هایی را در سامانه انجام و در آزمون هایی شرکت کنند. ضمن آنکه در این سامانه عملکرد تحصیلی دانش آموزان درج می‌شود و برخی اختلالات و مشکلات که نیازمند دریافت مشاوره هستند در این سامانه ثبت می شود، البته اطلاعات محرمانه است و در اختیار شخص دیگری قرار نمی‌گیرد.
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون سلامت روان، اجباری است اظهار کرد: برای همه دانش‌آموزان در پایه هفتم و هشتم آزمون سلامت روان برگزار می‌کنیم و از این طریق دانش آموزانی را که نیاز به کار مشاوره‌ای دارند، شناسایی کرده و به آنها کمک می‌کنیم. یک هفته پس از آزمون، نتایج در پرونده الکترونیک و سامانه مربوط بر حسب سطوح مختلف تعریف شده در مدرسه و آموزش و پرورش، بارگذاری می‌شود.
شکوهی درباره زمان برگزاری آزمون سلامت روان دانش آموزان در سال تحصیلی جاری عنوان کرد: امسال سامانه با تاخیر راه اندازی شد؛ تا پایان بهمن ماه آزمون رغبت و توانایی و سلامت روان را برگزار و نتایج در اسفند و یک هفته بعد از شرکت دانش آموزان در آزمون در هرمنطقه اعلام می‌شود.

وزیر آموزش وپرورش:برای هر تغییر با مقاومت‌ روبرو می‌شویم
وزیر آموزش وپرورش گفت: هسته‌های گزینش تلاش کنند نیروهای دارای مهارت و شایسته را جذب آموزش وپرورش کنند.
به گزارش ایسنا، سید محمد بطحایی در گرهمایی دو روزه‌ مدیران و اعضای هسته های گزینش آموزش و پروش سراسر کشور گفت:هرگاه بخواهیم مبناها و مولفاتی را تغییر دهیم، قطعا با مقاومت هایی روبرو می‌شویم و نارضایتی هایی را شاهد خواهیم بود،بنابراین اگر قصد تحول داریم و بر این باور هستیم که شرایط فعلی آموزش و پرورش اهداف ما را محقق نمی سازد،پس باید دست به تحول بزنیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر بخواهیم دانش آموزانی متدین و انقلابی و دارای مهارت تربیت کنیم تا در جامعه شاهد افرادی با اخلاق، صبور، اهل تعامل و گفتگو باشیم با وضعیت فعلی آموزش و پرورش محقق نمی‌شود، پس باید تحول ایجاد کنیم در این خصوص برنامه هایی در راستای سند تحول در دست اقدام است که اولین آن حذف آزمون از دوره ابتدایی بود که در روز های اخیر اعلام کردیم .
عضو کابینه تدبیر امید خاطر نشان کرد : مدیران هسته گزینش باید دقت کنند اگر کسی شایستگی های لازم را برای جذب در آموزش و پرورش دارد رد نشود و اگر شخصی فاقد مهارت ها و شایستگی های لازم است جذب نشود زیرا هر دوی اینها خطر ناک خواهند بود.
بطحایی اذعان کرد: تحول در مدرسه باید به نحوی باشد که فضای شور و نشاط را در دانش آموزان تقویت کند و همه افراد آن را احساس کنند.
وی بااشاره به حذف آزمون از دوره ابتدایی در روز های اخیر گفت :ممنوعیت برگزاری آزمون برای دانش آموزان ابتدایی و همچنین ورود کتاب های کمک آموزشی در این مقطع به کاهش رقابت واسترس بین دانش آموزان وایجاد فضای با نشاط در مدرسه کمک می کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۳
بهرام رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی