FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۳۱ ق.ظ

۰

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمد بطحایی به استان هرمزگان سفرکرد و در جمع مردم و فرهنگیان شهرستان پارسیان اظهار کرد: آموزه های دینی و اسلامی، مهم ترین اصل را برقراری عدالت و دوری از تبعیض می دانند که آحاد جامعه در دسترسی به امکانات از شرایط یکسانی برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: فردی که در مناطق کمتر توسعه یافته زندگی می کند با کسانی که در شرایط خوب و سرشار از امکانات زندگی می کنند تفاوتی ندارد و باید عدالت بین همه برقرار شود و این چشم اندازی است که همه مسئولان باید به آن سمت و سو روند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان در راستای اجرای عدالت برای آحاد جامعه، عنوان کرد: چشم انداز اجرای عدالت به عنوان نشانه ای است که آیا یک مسئول به سمت کاهش نابرابری نزدیک شده یا نه، واگر از این موضوع فاصله گرفته است باید در تصمیم گیری های خود تجدید نظر کند.

بطحایی، چشم انداز و آینده کشور را بسیار روشن ارزیابی و تصریح کرد: این که چشم انداز کشور روشن و امیدوار کننده است، جمله ای کلیشه ای نیست و از هر منظری که توسعه ی کشور را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم از حیث منابع عظیم و نیروی انسانی، کشوری کم نظیر بوده و اگر قدردان این نعمت های الهی باشیم آینده ای روشن پیش روی همگان خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش، از اختصاص اعتباراتی برای توسعه امکانات آموزشی و کمک آموزشی خبر داد و خاطر نشان کرد: منابع اعتباری خاصی علاوه برآنچه که به طور عادی در اختیار شهرستان قرار می گیرد در نظر گرفته شده که می توان علاوه بر آن سه مدرسه نیمه کاره پارسیان را تا قبل از مهرماه سال آینده به بهره برداری رساند.

گفتنی است، شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان، دارای ۵ هزار و۴۵۶ دانش اموز پسر و ۴ هزار و ۹۵۸ دانش آموز دختر است که در  ۱۴۶ آموزشگاه دولتی و غیر دولتی با ۹۶۹ نیروی آموزشی و اداری، مشغول تحصیل هستند.

در این سفر نماینده رییس جمهور نیز به همراه سیدمحمدبطحایی حضور داشتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۵
بهرام رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی