FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۳۴ ق.ظ

۰

وزیر آموزش وپرورش در شورای عالی سیاستگذاری مهارت آموزی نیروهای مسلح گفت: نداشتن گواهینامه مهارت برای جوانان باید یک عیب محسوب شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، عصر امروز سیدمحمد بطحایی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح  با اشاره به اجرای طرح کاد در دهه شصت، اظهار کرد: اجرای این طرح در آن برهه از زمان موفق نبود و از اوایل دهه هفتاد شاخه کاردانش  با هدف توسعه مهارت آموزی  در هنرستان ها ایجادشد .

وی افزود: رشته های کاردانش که با هدف آموزش مهارت ختم به اشتغال ایجاد شد در ابتدا بسیار موفق بود وبسیاری از فارغ التحصیلان جذب بازار کار شدند اما به تدریج این شاخه تحصیلی افول کرد وکاردانشی که امروز وجود دارد کیفیتش بسیار پایین تر از از شاخه کاردانش در دهه هفتاد است.

وزیر آموزش وپرورش گفت: عدم امکان ادامه تحصیل دانش آموزان شاخه کاردانش انگیزه کافی را در آنها از بین برد ودانش‌آموزان بیشتر به سراغ رشته های فنی وحرفه ای در هنرستان ها رفتند تا بتوانند به سهولت ادامه تحصیل بدهند.

وی با اشاره به آموزش سربازان ومهارت آموزی کارکنان وظیفه خاطرنشان کرد: این طرح بسیار خوب ومبارکی است اما اگر از تمام ظرفیت های موجود کشور برای تقویت آن استفاده نشود با کاهش کمیت روبه رو خواهد شد بنابراین دستگاه های مختلف برای صدور گواهینامه های  مهارت باید سخت گیری کنند  وبه این طرح به عنوان یک هدف کاربردی نگاه کنند.

عضوکابینه تدبیر وامید اذعان کرد: یکی از عوامل کاهش اثربخشی عدم استفاده از انگیزه های سلبی وایجابی است بنابراین مراجع ذیصلاح برای صدور هرنوع  مجوز اشتغال  داشتن گواهینامه مهارت را به عنوان پیش شرط قرار دهند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۵
بهرام رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی