FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ق.ظ

۰

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عظیم محبی مدیر کل متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش و مسئول کمیته، فرآیندانتخاب و انتصاب مدیران مدارس، توضیحاتی در زمینه چگونگی این فرآیند از جمله شیوه اجرای آزمون حضوری و الکترونیکی، ارایه داد.

   ایشان ضمن تقدیر از تلاش مدیران محترم پروژه استان ها و اعضای کمیته انتخاب و انتصاب مناطق،  ابراز داشت، مرحله اول پروژه مهم فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که مورد تأیید و تأکید وزیر محترم و گامی مؤثر در راستای استقرار شایسته سالاری در انتخاب نیروی انسانی  برای تصدی مدیریت واحد های آموزشی است، با موفقیت انجام گردید. بررسی و تحلیل نظرات ارسال شده در زمینه فراخوان انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، تشکیل جلسه با حضور نمایندگان تام الاختیار معاونت های حوزه های وزارت آموزش و پرورش، تدوین دستورالعمل توسط کمیته مربوطه ، راه اندازی سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس وارائه چارچوب فرایند کار از طریق سامانه، برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس با مدیران پروژه استانی، مدیریت و راهنمایی برای بارگذاری مشخصات مدارس در سامانه درمناطق مجری، مدیریت و راهنمایی برای ثبت نام داوطلبین در سامانه از جمله اقدامات این مرحله بوده است.

وی افزود در این مرحله بیش از 11 هزار نفر داوطلب تصدی پست مدیریت در مناطق مرکزی استان ها، در سامانه مربوطه ثبت نام کردند که پس از بررسی سوابق پرسنلی و عملکردی این داوطلبان، شرایط احراز حدود 10 هزار نفر از آنان توسط کمیته های انتخاب و انتصاب مدیران مناطق مرکز استان ها تأیید و امکان حضور آنان در آزمون حضوری و الکترونیکی وجود دارد.

مرحله دوم این پروژه، برگزاری آزمون که در نوع خود برای اولین بار برگزار می شود، به صورت حضوری و الکترونیکی بوده و این کار توسط مرکز نیروی انسانی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد، هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی همکاران فرهنگی توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی وتشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی می باشد

 

تمامی داوطلبان تصدی مدیریت مدارس که شرایط آن ها توسط کمیته انتخاب و انتصاب منطقه مورد تأیید قرار گرفته ، با حضور در پایگاه آزمون به صورت هم زمان در سراسر کشور وارد سامانه شده و نسبت به پاسخگویی به سئوالات اقدام می نمایند.کسب حداقل 40 درصد از مجموع نمره آزمون توسط داوطلبان برای ورود به مراحل بعدی فرآیند الزامی است.

این آزمون تحت عنوان " طرح انتخاب و انتصاب مدیران مدارس " بوده و درساعت 9 صبح روز چهارشنبه ،  برگزار خواهد شد.LTMS.medu.ir  30 خردادماه از طریق سامانه منابع آزمون و محتوای منابع در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران به آدرس  entekhab.medu.ir   و در سامانه جامع مدیریت یادگیری  و آموزش فرهنگیان به آدرس LTMS.medu.ir  برای داوطلبان قابل دریافت می باشد.

سئوالات به صورت متمرکز کشوری طراحی و آزمون از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری وآموزش فرهنگیان به آدرس LTMS.medu.ir با توجه به ضوابط و مقررات ،در مراکز آزمون ( _CenterTest ) برگزار خواهد شد .

مسئول کمیته فرآیندانتخاب و انتصاب مدیران مدارس، نظارت بر فرایند مصاحبه در کمیته مناطق، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی بعد از انتصاب وتدوین شاخص نظارت و ارزیابی از مدارس مجری را از جمله برنامه های آتی این پروژه برشمردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۳
بهرام رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی