FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸ ق.ظ

۰

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، پیش از ظهر امروز رضا مددی در مصاحبه با خبرنگار این مرکز با اشاره به این سخن امام که می فرماید «من به همه مسئولین و دست اندرکاران سفارش می کنم به هر شکل ممکن وسایل ارتقای اخلاقی، اعتقادی، علمی و هنری جوانان را فراهم سازیدو آنان را تا مرز رسیدن بهترین ارزش ها و نوآوری ها همراهی کنید و روح استقلال و خودکفایی را در آنان زنده نگه دارید.» اظهار کرد:حضرت امام (ره ) در این بیان به جنبه های مختلف تربیتی دانش آموزان وجوانان تاکید می کند.

وی این فرمایش حضرت امام (ره) را جهت دهنده به سند تحول بنیادین بر شمرد وافزود: این سخن بر تربیت متوازن براساس ساحت های ششگانه تربیت موجود درسند تحول تاکید دارد،زیرا امام به توسعه همه جانبه جوانان اشاره می کند.

مددی با اشاره به ضرورت اهمیت و نقش تربیت در جامعه از دیدگاه امام(ره) تصریح کرد: براساس این سخن حضرت امام  باید از همه امکانات و ظرفیت های بالفعل و بالقوه جامعه در تربیت جوانان بهره مند شد.

 وی  ادامه داد: نوآوری، به روز بودن، چرخش به سمت نیازهای جامعه، پاسخگو بودن آموزش وپرورش وپویایی از جمله نکاتی است که امام (ره) بر آن تاکید می کرد.

مشاور وزیر در اجرای سند تحول خاطرنشان کرد: از نظر امام (ره) یکی از مهم ترین وظایف آموزش و پرورش کمک به دانش آموزان برای بدست آوردن ارزش های جامعه در جنبه های مختلف است.

وی افزود: دمیدن روح استقلال و زنده نگه داشتن روح خودکفایی در نوجوانان و جوانان یعنی همان نظام تعلیم و تربیت درجهت تقویت استقلال فکری اقتصادی فرهنگی اجتماعی جامعه مورد تاکید رهبر کبیر انقلاب بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۵
بهرام رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی