FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷ ق.ظ

۰



وی افزود: برای اولین بار در نظام تعلیم و تربیت با تدبیر وزیر آموزش و پرورش، سه نفر از همکاران ما از سراسر کشور بوسیله انتخابات معرفی می‌شوند.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از صبح شنبه تعداد سه نفر از همکاران ما به این شیوه انتخاب می‌شوند، گفت: افرادی که  واجد شرایط هستند یعنی دارای حداقل 12 سال و حداکثر 31 سال سابقه کار در مدارس و دارای مدرک فوق لیسانس هستند اعم از مدیران و معلمان - صرفاً همکاران آموزشی - می‌‌توانند به پورتال وزارت آموزش‌وپرورش مراجعه و ثبت‌نام کنند.

نعمت‌اللهی ادامه داد: 125 هزار نفر واجد شرایط کاندیداتوری هستند و برای ثبت‌نام یک هفته فرصت دارند. در برخی استان‌ها 3 نفر براساس افراد واجد شرایط، در برخی استان‌ها 6 نفر و در برخی 9 نفر انتخاب خواهند شد که لزوما حداقل یک نفر از آنها در هر استان باید از بانوان بوده و افراد انتخابی از هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم هستند.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در نهایت 147 نفر منتخب استانی در هفته‌های آتی در مرحله دوم در جلسه‌ای در تهران به صورت حضوری شرکت کرده و 3 نفر منتخب اصلی مشخص می‌شوند که با معرفی وزیر آموزش‌وپرورش و حکم رئیس جمهور آغاز به کار می‌کنند.

وی افزود: تنها همکاران آموزشی در مجموعه مدارس دولتی می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

به گزارش تسنیم،‌ اصغر حصیری مسئول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش در مورد نحوه ثبت‌نام گفت: متقاضیان می‌توانند به پرتال رسمی وزارت آموزش و پرورش به آدرس http://medu.ir مراجعه کنند و با نصب اپیلیکیشن سینا بر روی تلفن همراه خود، به پنل انتخابات فرهنگیان در شورای عالی رفته و برای کاندیداتوری ثبت‌نام کنند. راه دوم ثبت نام از طریق سایت  http://Sinarubik.ir است. داوطلبان با مراجعه به این سایت می‌توانند جهت نامزدی در انتخابات ثبت‌نام کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۳۰
بهرام رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی