FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

آخرین مطالب ارائه شده

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

قابل توجه مدیران محترم مدارس ابتدایی

ایجاد پایه اول و چهارم در سامانه سناد 99-98

 

سامانه سناد برای سال تحصیلی 1399-1398 بطور خودکار پایه های دوم تا ششم را در مدارس دوره اولی و دومی و پایه دوم و سوم را در دوره اول ابتدایی و پنجم و ششم را در دوره دوم ابتدایی تعریف نموده است لذا برای تعریف پایه اول در مدارس دوره اول و دو دوره ای و پایه چهارم در مدارس دوره دوم میتوانید از قسمت مدیریت رشته و پایه - تعریف رشته - پایه   اقدام به ایجاد پایه های اول و چهارم   نمایید.

لازم به ذکر است هنوز فرآیند تعریف کلاس و ثبت نام میان پایه برای سالتحصیلی99-98 فعال نشده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۷
بهرام رحمانی

درست است که چربی و کلسترول زرده‌ تخم‌مرغ بیشتر از سفیده‌ آن است، اما همه انواع چربی مضر نیستند و کلسترول‌های به اصطلاح مفید همیشه باعث افزایش کلسترول‌های مضر خون نمی‌شوند.

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، برای پخت تخم‌ مرغ روش‌های مختلف و زیادی وجود دارد، از آبپز کردن و سرخ کردن گرفته تا سوخاری کردن و غیره.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۱۱
بهرام رحمانی

عوامل مؤثر در بروز افسردگی چیست؟

افسردگی در نوجوانان شایع‌تر است و عوامل مختلفی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، نوجوانی دوره انتقالی بین کودکی و بزرگسالی است که اگر به خوبی شناخته نشود یک دوره دشوار هم برای خود فرد و هم برای خانواده است. نوجوانان، بین کودکی و بزرگسالی به دام افتاده و تجربه‌های شدید، تغییرات احساسی، جسمی و اجتماعی را تجربه می‌کنند.بقیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۸
بهرام رحمانی

درمان خانگی برای پوسیدگی دندان‌

بوی بد دهان به دلیل پوسیدگی دندان‌ها می‌تواند در ارتباطات شما مشکل‌آفرین باشد اما می‌توان با چند اقدام پیشگیرانه از شر این معضل رها شد.

 حتی اگر در طول سال هیچ مشکلی در سلامت دهان و دندان خود نداشته باشید، با افزایش دانش خود در مورد علل پوسیدگی دندان می‌توانید از ابتلاء به آن‌ها در آینده پیشگیری کنید.بقیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۵۸
بهرام رحمانی

اطلاعیه مهم

فرآیند ثبت نام و شروع سالتحصیلی 99-98 وثبت نام دانش آموزان هنوز فعال نشده است اکیدا توصیه می شود از ثبت کد ملی جدید دانش آموزان پرهیز نمایید.(به غیرازمعرفی به سنجش)

تازمانی که شروع سال تحصیلی و ثبت رشته و پایه در سامانه فعال نشده است هیچ ثبت نامی انجام نگیرد. هیچ دانش آموزی آزاد سازی نشود.

هرگونه ثبت نام قبل از تعریف رشته و پایه برای سالتحصیلی99-98 اشتباه محض می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۴۳
بهرام رحمانی

danaدریافت نگارش23.9دانا متوسطه دوره دوم

راهنمای دریافت نگارش:

ابتدا فایل را دانلود کرده , سپس وارد برنامه Helper  مربوطه  شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.

 یاروی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Extract Files فایل را از حالت فشرده خارج کنید و در پوشه ایجاد شده برای برنامه مدارس ( در Program Files   گزینه Pajoohesh و پوشه مربوطه) کپی نمایید

نکته: بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۳۴
بهرام رحمانی

از آنجا که سیستم ثبت ارزشیابی و صدور کارنامه در سامانه سناد راه اندازی شده است بعید نیست در آینده ای نه چندان دور از سیستم توصیفی خداحافظی نماییم و کلیه عملیات ثبت نام و کلاس بندی و ثبت ارزشیابی (که متاسفانه فعلا بسیار وقت گیر است) در سامانه سناد  و تحت وب انجام پذیرد.

لطفا تا زمانی که کتبا اعلام نشده است از این قسمت استفاده ننمایید

برای ورود  و فقط رویت به ثبت ارزشیابی توصیفی توسط آموزگار کلیک کنید

با این وضعیت اینترنت، آموزش همکاران، چــــــــه  شود؟؟!!!!!

ثبت ارزشیابی توصیفی در سناد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۴۳
بهرام رحمانی

در کمتر از 24 ساعت، خبر دو قتل عجیب در مرکز و جنوب ایران همه را شگفت‌زده کرد. به ویژه اینکه یکی از این قتل‌ها توسط یکی از سیاستمداران مشهور ایرانی صورت گرفته است (مطابق اعترافات نجفی تا اینجای کار).بقیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۹
بهرام رحمانی

همانگونه که مستحضرید نرم افزارهای دانش آموزی آموزش و پرورش عموما توصیفی - راهنمایی- دانا برمبنای پایگاه داده نرم افزارSQL SERVER 2005  32BIT   کار می کند و آخرین آپدیت ویندوز 7 نیز تا پایان سال 2019 کار خواهد کرد که این چالش بزرگ باعث از کار افتادن بسیاری از قابلیت های نرم افزارهای کنونی خواهد شد. پس لازم است آموزش و پرورش و شرکت های طرف قرار داد نرم افزاری به فکر ارتقای این نرم افزارها با قابلیت کارکرد در محیط WEB و یا استفاده از نسخه بالاتر نرم افزار SQL EXPREES باشند.

هر چند نرم افزار TOSIFI عملا کارکرد اصلی خود را از دست داده است و باید در محیط WEB  به کار خود ادامه دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۱
بهرام رحمانی

مقتضی است تا زمانی که وضعیت تحصیلی دانش آموزان مردودی برای سالتحصیلی 99-98مشخص نشده است  برای دانش آموزان مردودی در مقطع ابتدایی درخواست  کتب درسی ننمایید

این گونه از دانش آموزان بعد از ثبت نام مردودی(درسالتحصیل99-98) و انتقال اطلاعات به سامانه کتب درسی ثبت درخواست برای پایه تکراری انجام می پذیرد.

درصورتی که درخواست کتاب نماییدبا ارسال پیامک به اولیا چنین تلقی می نمایند که فرزندشان قبول شده است و درصورت اصلاح پایه هم اضافه پرداختی شما مسترد نمی شود(تجربه سال قبل)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۰
بهرام رحمانی

 با سلام احتراما نظر به اینکه کارنامه فرم ب که در پایان خرداد ماه (نوبت دوم) برای الصاق به پرونده دانش آموزان چاپ می شود برای تعدادی از دانش آموزان(عموما ترک تحصیل- انتقالی و...) کارنامه ارتقای خرداد چاپ می کند و این با قوانین و مقررات موجود همخوانی ندارد لذا توصیه می شود تا 25 خردادماه برای دانش آموزان کارنامه فرم ب چاپ نشود.

امید اینکه تا آن تاریخ اصلاحیه نگارش موجود(2-13) به مدارس واصل گردد.

بدیهی است در صورت وصول نگارش اولویت چاپ کارنامه و تکمیل پرونده برای دانش آموزان پایه ششم به جهت انتقال و ثبت نام در مدارس دوره اول متوسطه و همچنین دانش آموزان پایه سوم(دوره اول ابتدایی) به جهت انتقال و ثبت نام در مدارس ابتدایی دوره دوم خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۸
بهرام رحمانی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر حذف دلار از چرخه پولی و مالی کشور، اظهار داشت: اگر این اراده در کشور به وجود بیاید که دلار امریکایی توسط مردم در خیابان‌ها مثل ترکیه به آتش کشیده شود و تمرکز برای بالا بردن ارزش پول ملی کشور ایجاد شود می‌تواند یک حمله تمام عیار به نقطه ضعف دشمن باشد. امریکایی‌ها می‌دانند که اگر اجماعی برای خارج کردن دلار از چرخه پولی جهان شکل بگیرد، بزرگترین نقطه قوت خود در عرصه اقتصاد را از دست می‌دهند، البته که این اتفاق رقم خواهد خورد، امروز چین، روسیه، ترکیه، ایران و بسیار از کشور‌های شرقی خواستار خارج شدن دلار از چرخه مالی و پولی خود هستند.

پ.ن : به لطف حسن مدیریت مسئولین محترم، مردم برای نجات ارزش داراییهای نقدی خود، به خرید دلار و سکه و زمین و ... روی آورده اند که حداقل ارزش داراییهایشان حفظ شود. برادر کجای کاری؟؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۰۶
بهرام رحمانی

Poster_Shahadat_Hazrat_Ali_

هزار شب قدر هم استغفار کنی، هزار فرشته هم ثواب اعمالت را بنویسند، حق الناسی که به گردنت هست با آب کوثر هم پاک نمی شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۸ ، ۰۳:۰۷
بهرام رحمانی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۰
بهرام رحمانی