FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

آخرین مطالب ارائه شده

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

با سلام و احترام
بدین وسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به ماده 4 دستورالعمل آیین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزان و پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده با مرکز حراست و مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت متبوع مقرر است فرایندهای ثبت نام دانش‌آموزان برای استفاده از خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزان در حوزه شهر‌ها و مدارس روستایی از طریق سامانه سپند صورت پذیرد ، بنابر این مدیران مدارس از طریق هماهنگی با کارشناسی‌های انجمن اولیاومربیان مدیریت / اداره آموزش‌وپرورش متبوع خود با دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به ورود اطلاعات درخواستی اقدام نمایند.

ورود به سامانه سپند

(سامانه پایش ناوگان دانش آموزی)

دانلود راهنما و دستوالعمل سرویس مدارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۰۷
بهرام رحمانی

نگارش۱۱٫۳۳ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه) ۹۸۰۵۲۸

دریافت نرم افزار

راهنمای دریافت نگارش:

ابتدا فایل را دانلود کرده , سپس وارد برنامه Helper  مربوطه  شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.

 یاروی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Extract Files فایل را از حالت فشرده خارج کنید و در پوشه ایجاد شده برای برنامه مدارس ( در Program Files   گزینه Pajoohesh و پوشه مربوطه) کپی نمایید

نکته: بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۰۶
بهرام رحمانی

بدینوسیله به اطلاع مدیران محترم مدارس میرساند امکان کلاسبندی برای سالتحصیلی99-98 در سامانه سناد فراهم شده است بعد از تخصیص سهمیه بندی کلاسها از طرف کارشناسیهای استان  و منطقه می توانید نسبت به کلاس بندی  و تخصیص کلاس برای دانش آموزان اقدام نمایید.

وقتی تعداد کلاس مجاز در مقابل پایه و رشته مورد نظر صفر باشدیعنی امکان تخصیص کلاس وجود ندارد.

کلاس عادی مجاز

 

شایان ذکر است صدور ابلاغ منوط به ثبت کلاسبندی در سامانه سناد می باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۴۲
بهرام رحمانی

قابل توجه آموزگاران محترم مقطع ابتدایی

با سلام نظر بر اینکه ثبت نمرات فرم الف در نوبت دوم برای سالتحصیلی 98-97 برای همکاران الزامی گردیده است لطفا در ورود و ثبت نمرات به نکات ذیل توجه فرمایید:

*- بعد از دریافت لیست و کد کاربری که شامل کد آموزشگاه- کد ملی- و رمز سناد دریافت شده می باشد به آدرس ثبت نمرات  به  به قسمت  سناد ابتدایی در بالای همین صفحه مراجعه نمایید.  ابتدا کد آموزشگاه کد ملی و رمز سناد را وارد نمایید

به قسمت ثبت  ارزشیابی و دریافت کارنامه وارد شود به قسمت ثبت ارزشیابی وارد شوید- مجددا کد ملی و رمز سناد خودرا وارد نمایید سالتحصیلی 98-97  و نوبت دوم و پایه  و کلاس مورد نظر را انتخاب نمایید ماده درسی مورد نظر را انتخاب نموده و گزینه جستجو را کلیک کنید

در این صورت لیست دانش آموزان شما به نمایش گذاشته می شود در ردیف روبروی اسامی گزینه ثبت ارزشیابی را بزنید صفحه جدیدی باز می شود در قسمت ثبت عملکرد مطالب مورد نیاز را ثبت نمایید و در قسمت اهداف تیک های مربوطه را بزنید

و درقسمت پایین صفحه گزینه تغییر ارزشیابی با توجه به عملکرد دانش آموز را انتخاب کنید و حتما گزینه ثبت ارزشیابی را بزنید  و دانش آموز دیگر را انتخاب نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۶
بهرام رحمانی

آخرین به روز رسانی اطلاعات دانش آموزان از سامانه سناد، در تاریخ 98/5/15 انجام گردیده است.

سامانه دریافت کتب درسی اول ابتدایی و دبیرستانی فعال گردیده و مدیران محترم می توانند با تکمیل شماره موبایل محصلین اقدام به سفارش گروهی نمایند

سامانه دریافت کتب درسی اول ابتدایی و دبیرستانی فعال گردیده و مدیران محترم می توانند با تکمیل شماره موبایل محصلین اقدام به سفارش گروهی نمایند

برگرفته شده از : m-a-amjadi.blog.ir سلماس لطفا در صورت کپی منبع آن را ذکر نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۱
بهرام رحمانی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ اعلام نتایج اولیه، زمان انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین زمان انتخاب رشته‌ در آزمون سراسری سال 1398

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۷
بهرام رحمانی

 

مدیران محترم مدارس ابتدایی

مقتضی است در خصوص نحوه ثبت و اعلام نتایج در سامانه سناد  به نکات ذیل توجه فرمایید:

مدیران مدارس:

·         ابتدا مدیریت آموزشگاه با کد کاربری و رمز اختصاصی خود وارد سامانه سناد شود.

·         در قسمت  امور دفتری آخرین گزینه(کاربران مدرسه) را انتخاب نمایید

·         سال تحصیلی 98-97  را انتخاب نموده و گزینه جستجو را کلیک کنید

·         درصورتی که  برای همکاران نقش تعریف کرده اید  و همچنین فعال می باشد نیاز به تعریف مجدد نخواهد بود و در صورتی که نقش آموزگار را به ایشان نداده اید در قسمت ویرایش گزینه سبز رنگ نقش آموزگار را تعریف نمایید.

·         درقسمت اموردفتری بخش مدیریت کلاس سالتحصیلی 98-97 در پایه مورد نظر علامت + کلاسها را کلیک کنید تا برای هر ماده درسی آموزگار مربوطه را تعریف نمایید. در درس شایستگیهای عمومی مدیر مدرسه تعریف خواهد شد.

·         مدیران محترم بعد از تعریف کاربر و تعریف دروس می توانند به آموزگاران خود اعلام نمایند تا با کد کاربری خود وارد سامانه شده و نسبت به ثبت ارزشیابی توصیفی اقدام نمایند.

آموزگاران:

·         آموزگاران محترم بر اساس کد مدرسه کدملی خود و رمز سنادی که توسط پیام کوتاه دریافت نموده اند وارد سامانه سناد دوره ابتدایی می شود ابتدا کد مدرسه کدملی و رمز سناد را وارد می کنند.

·         فضای اختصاصی آموزگار فعال شده و آموزگار محترم منحصرا به قسمت ثبت ارزشیابی و دریافت کارنامه و گزینه ثبت ارزشیابی وارد می شود.

متاسفانه فرآیند ثبت ارزشیابی به دلیل  وجود اهداف بسیار جزیی در سامانه بسیار وقت گیر می باشد به نحوی که  ثبت هر ماده درسی هر کلاس با بیشترین سرعت حداقل 30 دقیقه زمان میبرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۰
بهرام رحمانی

نگارش ۲۴٫۱ دانا متوسطه دوره دوم (۹۸٫۵٫۹)  با تغییرات زیر   قابل دریافت می باشد.

  • رفع موارد گزارش شده

  • اصلاح عملیات ارسال نمرات تغییر رشته در سال ۹۵ به سامانه امین در بخش ارسال سوابق به سامانه امین

  • عدم اجازه ارسال نمرات به سامانه فاینال در صورت عدم ثبت نمرات مستمر 

نکته : بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزرسانی محتوای دروس از منابع داخلی سیستم دانا دربخش دوم سیستم را اجرا نمایید

راهنمای دریافت نگارش:

ابتدا فایل را دانلود کرده , سپس وارد برنامه Helper  مربوطه  شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.

و یاروی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Extract Files فایل را از حالت فشرده خارج کنید و در پوشه ایجاد شده برای برنامه مدارس ( در Program Files   گزینه Pajoohesh و پوشه مربوطه) کپی نمایید

نکته: بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۵۳
بهرام رحمانی

برابر اطلاعیه صادره سامانه سناد و بخشنامه وزارتی در صورت عدم ارزشیابی دانش آموزان ابتدایی احتمال اعمال برخی محدودیت ها در زمان کلاسبندی سال جدید وجود خواهد داشت. لذا در اسرع وقت ارزشیابی دانش آموزان به صورت کامل انجام شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۱۳
بهرام رحمانی

 

قابل توجه مدیران و همکاران محترم فرهنگی

احتراما بدینوسیله به استحضار عزیزان می رساند گروه فرهنگ خوی  در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به کلیه همکاران و مدیران محترم مدارس فعالیت مجدد خود را در آدرس (خیابان دکتر شریعتی گذر بهداشت مرکزی سابق-روبروی کوچه دوم نعیمی) آغاز نموده است.
ضمنا بنا به ضرورت همکاران محترم مقطع ابتدایی در ثبت اطلاعات فرم الف نوبت دوم 98-97 می توانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند.

مقتضی است در صورت امکان به سایر همکاران نیز اطلاع رسانی فرمایید.

با تشکر

36220404-رحمانی-09144626088

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۳۷
بهرام رحمانی

نگارش۱۱٫۳۲ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه) ۹۸۰۴۲۹   آماده دریافت می باشد.

نکته : بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۹
بهرام رحمانی