FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ ب.ظ

۰

این روزها افراد برای ارتباط و تعامل با یکدیگر کمتر به صورت رودرو صحبت میکنند و بنا به همین نیاز افراد، توسعه دهندگان برنامه ها و بازی اندروید، نرم افزارهای متعددی برای فراهم آوردن امکان تعامل افراد تدارک دیده اند.

در ابتدای صحبت، توسعه دهندگان ایرانی را در نظر می گیریم. نرم افزار سروش یکی از برنامه های ایرانی در رده شبکه های اجتماعی است که جزء پر مخاطب ترین برنامه ها از نظر کاربران در کشورمان رده بندی شده است.

اپلیکیشن سروش جزء یکی از ۵ نرم افزاری است که وزارت ارتباطات اجازه استفاده از آن را به صورت رسمی صادر نموده است.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه تعریفی از نرم افزار سروش داشته باشیم می توان گفت سروش یک پیام رسان ایرانی است که از لحاظ سرعت و امنیت میزان اطمینان قابل قبولی را به کاربر ارائه می دهد و امکان ارسال پیام متنی و صوتی، همچنین ارسال فایل مانند عکس و فیلم را مهیا ساخته است.

در پیام رسان سروش، تماس صوتی رایگان است. سروش تا حد قابل قبولی توانسته است در جریان فیلتر تلگرام، جایگزین آن گردد.

آخرین نسخه رسمی گپ نیز یکی از مسنجرهای ایرانی است که سعی دارد در کنار نرم افزار سروش به رقابت بپردازد و کاربران تلگرام را در شرایط کنونی جذب خود نماید.

گفته شده است که اشکالات فنی این نرم افزار داخلی نسبت به سایر پیام رسان های ایرانی کمتر است و امکانات متعددی نظیر امکان ارسال پیام و چت دو نفره، ایجاد گروه و کانال را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

علاوه بر قابلیت های مسنجری، بخشی با نام «اطلاعات، خدمات، سرگرمی» در گپ تدارک دیده شده است که به صورت رایگان و روزانه در اختیار کاربران است.

از آنجا که تب داغی بین نرم افزارهای مسنجر بین کاربران اندرویدی برپا شده است، گوگل نیز به عنوان یک موتور جستجو و در واقع توسعه دهنده سیستم عامل اندروید بارها سعی نمود تا به این عرصه نیز پا بگذارد.

آخرین نسخه گوگل الو، مسنجر جدید این شرکت بزرگ است که پس از شکست های متعدد، بالاخره توانست جایگاهی برای خود پیدا نماید.

از قابلیت های فوق العاده این پیام رسان می توان به ادغام شدن ویژگی های موتور جستجوی گوگل اشاره نمود که می تواند الگوی پاسخ های شما را ذخیره کند و بر اساس آن پاسخ های پیشنهادی به مخاطب شما ارائه دهد.

البته در کنار همه این پیام رسان ها، از آنجایی که API نرم افزار تلگرام به صورت همگانی و در اختیار برنامه نویسان قرار دارد، طرفداران این برنامه دست از کار نکشیده و نسخه هایی ارائه داده اند که در جریان فیلترینگ تلگرام می تواند جایگزین تلگرام باشد و هنگام استفاده از این نسخه ها شما در واقع با تلگرام کار می کنید.

نسخه جدید فیلگرام، یکی از این نسخه ها است که به سرعت توانست برای خود در بین کاربران جایی دست و پا کند و کلیه امکانات نسخه اصلی تلگرام را نیز دارد. توسعه دهندگان نسخه های غیر رسمی تلگرام سعی کردند با اضافه کردن ویژگیهایی که در نسخه اصلی وجود ندارد، نسخه های رسمی را محبوبتر نمایند.

در کنار همه قابلیت های مسنجرهای مختلف، انتخاب یک پیام رسان مناسب تنها به سادگی کارکرد آن در استفاده از این قابلیت ها بستگی دارد.

کاربران گوشی های همراه ممکن است چند نمونه از مسنجرهای مختلف را بر روی گوشی خود نصب کنند، اما هنگام استفاده معمولا با یکی بیشتر از بقیه راحت تر هستند و با آن اخت می گیرند.

علاوه بر این بهتر است هر مسنجری که قصد استفاده از آن دارید، از یک سایت معتبر نظیر ای پی کا یاب دانلود کنید که همواره نسخه های به روز و آپدیت شده را در اختیار شما قرار می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۴
معصومه عرفانی خواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی