FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

۰

آخرین تغییرات سامانه سیدا(991227)

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ
  • گزینه جستجوی دانش آموزان بدون ثبت نام برای تمام مقاطع اضافه شد این گزینه برای مواقعی است که دانش آموزنی در مدرسه شما وجود دارد ولی به دلایل گوناگون قابل مشاهده در مشخصات فردی یا ثبت نام قابل مشاهده نیست یا دانش آموزانی که در سامانه موجود می باشند ولی مشخصات مدرسه و سایر موارد اطلاعاتی آنها درج نشده و باید به مدرسه شما اختصاص داده شوند .برای اینکار کد دانش آموز را جستجو می نمایید و در صورت وجود در سامانه مشخصات این فرد نمایش داده می شود و کلاس و رشته دانش آموز باید توسط مدیر مدرسه ثبت شود.با اینکار اطلاعات دانش آموز به مدرسه شما اضافه می شود
  • در مقطع متوسطه برای مدارسی که شامل دوره دی ماه و ضمن سال هستند ممکن است هنگا م انتقال اطلاعات از سناد یا تغییر مشخصات آموزشگاه دوره دانش آموزان غلط ثبت شده باشد برای رفع این مورد در بخش سازماندهی و ثبت نام گزینه اصلاح دوره دانش آموزان اضافه شده که با انتخاب دانش آموز و کلیک برروی کلید تغییر دوره دوره صحیح را انتخاب نمایید.
  • از انجایی که مشاهده شده که در مورد یک پودمان خاص یک دانش آموز در سامانه نمره تکراری ثبت شده است و این نمرات تکراری در ارسال به سامانه امین موجب بروز خطا میگیرد لذا در بخش دروس پودمانی عملیات جدیدیی بنام حذف پودمانهای تکراری قرار داده شده است
  • در تمام مقاطع در قسمت تخصیص معلم به درس گروه امکان حذف گروه هایی که فاقد دانش آموز هستند اضافه شد
  • در یخش ثبت نام ویرایش کلاس دانش آموزان اضافه شده است. با توجه به تغییراتی که اخیرا در سیستم اعمال شده بعضی از اشکالاتی که هنگام انتقال اطلاعات از سناد و اشکال در اطلاعات مدرسه وجود دارد قابل حل شدن می باشد. بعضی از این اشکلات به شرح زیر می باشد. دانش آموز در ورود نمره کلاسی یا انفرادی و یا کارنامه مشاهده نمی شود یا در بعضی قسمت ها مشاهده می شود و در بعضی دیگر قابل نمایش نیست. این اشکال می تواند از ثبت اشتباه کلاس یا پایه در اطلاعات دانش آموز نشات گرفته باشد.برای حل این موارد می توان از گزینه ویرایش کلاس یا پایه و رشته که در بخش ثبت نام بالای صفحه اضافه شده استفاده نمود یا می توان در بخش ساختار مدرسه در صورتیکه نیاز به جابه جایی بین کلاس ها باشد از گزینه های موجود در این بخش استفاده نمود. به صورت خلاصه باید گفت اکثر اشکالات مربوط به عدم نمایش دانش آموزان در ورود نمره و کارنامه با این دو بخش یعنی ویرایش رشته و پایه و کلاس در ثبت نام و همچنین امکانات موجود در بخش ساختار آموزشگاه قابل حل می باشد.
  • در بخش عملیات اولیه گزینه ساختار مدرسه اضافه شد .در این بخش می توان کلاس جدید ایجاد نمود یا عنوان کلاس را اصلاح نمود و از همه مهمتر دانش آموزان را از یک کلاس کلاس های دیگر جا به جا نمود. توجه نمایید در صورتیکه اسامی دانش آموزان در بخش هایی از سیستم مانند کارنامه و ورود نمرات انفرادی مشاهده نمی شود یا کلاس دانش آموز درست نمی باشد می توان از این بخش استفاده نمود برای این منظور بعد از انتخاب پایه و کلاس گزینه جابه جایی بین کلاس هارا زده و دانش آموزان مورد نظر را به کلاس مقصد انتقال می دهیم با این کار کلاس دانش اموز در تمام قسمت های سیستم اصلاح می شود. همچنین امکان ویرایش پایه و رشته دانش آموزان در بخش ثبت نام در کلیه مقاطع اضافه شد. همچنین نسخه جدیدی از اطلاعات سناد امروز 9 اسفند دریافت شد
  • امکان ویرایش پایه در تمام مقاطع در بخش ثبت نام اضافه شد برای این منظور با انتخاب دانش آموزانی که نیاز به تغییر یا اصلاح پایه دارند و کلیک بر روی گزینه ویرایش پایه تحصیلی در بخش ثبت نام می توان پایه مورد نظر را اصلاح نمود.
  • سامانه مشاهده کارنامه دانش آموزان برای تمام مقاطع ایجاد شده است که دانش یا اولیاء دانش آموز می توانند با نام کاربری و رمز اختصاصی فقط کارنامه مربوط به خود را مشاهده نمایند برای این منظور در بخش مدیریت کاربران قسمت انتصاب گزینه کلمه عبور دانش آموزان اضافه شده است که مدیر می تواند کلمه عبور هر دانش اموز را به دانش اموز تحویل داده و دانش آموز یا اولیاء با رفتن به ادرس pada.medu.ir و وارد نمودن نام کاربری و رمز کارنامه خود را مشاهده نمایند.
  • در مقطع متوسطه دوم مدارس متفرقه و داوطلب آزاد در صورت نمایش غلط مشخصات آنها در سیستم می توانند در بخش تسهیلات مشخصات آموزشگاه را بروزآوری نمایند
  • در جهت رفع کمبود در ثبت نام و یا نقص در انتخاب واحد دانش آموزان در دور های دی ماه و اول بزرگسال سال جاری بخش جدیدی به سامانه اضافه شده است که بوسیله آن مدیران و معاونین مدارس قادر خواهند بود تا هم دانش آموزان ثبت نام نشده را در سال و دوره و پایه و رشته مورد نظر ثبت نام کنند وهم قادر باشند که با مشاهده لیست دروس آنها انتخاب واحد نمایند. اگر اطلاعات فردی دانش آموزان دی ماه و بزرگسال در سامانه موجود نیست کاربران میتوانند با مراجعه به بخش پرونده مشخصات فردی دانش آموزان ، دانش آموز مورد نظر را به سامانه معرفی نمایند و سپس در بخش عملیات ضمن سال قسمت ثبت انتخاب واحد و نمرات بخش درج سوابق این اطلاعات را ثبت نمایید. همچنین مشکل انضباط در مدارس بزرگسال حل شد.
  • در کلیه مقاطع کاربر مدیرمی تواند در بخش مدیریت کاربران قسمت تسهیلات مشخصات آموزشگاه را در صورت وجود اشکال بروزآوری نماید
  • در مقطع متوسطه اول طبق ماده 4 آیین نامه ارزشیابی تحصیلی دروس تربیت بدنی و سلامت- فرهنگ و هنر و کار و فناوری در سامانه به صورت دو نمره ای و به عنوان تکوینی 1 و تکوینی 2 درج می گردد.
  • در مقطع متوسطه دوم نمرات امتحان نهایی از سامانه فاینال دریافت شد
  • در مقطع ابتدایی برای کاربر معلم کارنامه تحصیلی - تربیتی و کیفی اضافه شد
  • چاپ کارنامه درتمام مقاطع درسامانه اضافه شد
  • قابلیت جابجایی دوره ضمن سال و دپط ماه در مقطه متوسطه دوم اضافه شد
  • رفع مشکل مربوط به ورود نمرات دروس پودمانی در مقطع متوسطه دوم
  • اضافه شدن کارنامه در مقاطع توصیفی و متوسطه اول و متوسطه دوم
  •   در بخش عملیات اولیه گزینه بروز رسانی از سناد اضافه شده که در صورت درخواست مدرسه اطلاعاتی که در مدرسه وجود ندارد در صورت وجود در سناد دریافت می شود.
  • عکس دانش آموزان از سامانه سناد بروزآوری شده است
  •   کارنامه تحصیلی کیفی - توصیفی در بخش کارنامه اضافه شده است- 
  • به منظور بهبود سرعت در سامانه بعد از ثبت نمرات بسته به ترافیک سامانه نمرات در صف قرار گرفته ذخیره آنها به مرور انجام می گیرد بنابراین بلا فاصله پس از ثبت نمرات قابل مشاهده نیستند.
  • رفع آخرین مشکلات مربوط به تعریف و مدیریت کاربران
  • در مقطع ابتدایی در پایه های دوم به بعد به دستور سنجش درس هدیه های آسمان ویژه اهل سنت برای دانش آموزانی که مذهب آنها در بخش مشخصات فردی اهل سنت درج شده اضافه شده است.برای این دانش آموزان درس مذکور را در بخش انتخاب واحد (درس) انفرادی جایگزین درس هدیه های آسمان نمایید.
  • در مقاطع متوسطه اول و دوم کاربر معلم فقط نمرات می تواند دروس خود را مشاهده و ثبت نماید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۹
بهرام رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی