FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 / فرهنگ خوی / 04436220404

@farhangkhoy آدرس:خوی خیابان دکتر شریعتی بالاتر از مصلی و مرکز آموزش بهورزی،گذربهداشت کامپیوتر فرهنگ

FARHANGKHOY/ 09144626088 /  فرهنگ خوی / 04436220404

هدف:افزایش میزان آگاهی واطلاعات در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی
منتظر راهنمایی ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد
پشتیبانی آنلاین در شبکه اجتماعی داخلی ایتا(eitaa)

خدمـات الکترونیکـی روزانه
پیوندهای مفید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۲، ۲۰:۲۷ - استان زنجان
    عالی

سه شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۰۵ ب.ظ

۰

در انتظار فاجعه باشیم

سه شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۰۵ ب.ظ

 

قضیه کوتاه کردن موی سر دانش آموزان در یکی از مدارس و استعفای مدیر و معاون آموزشگاه به ما ثابت کرد که آموزش و پرورش یکی از منفعل ترین نهادهاست که نه تنها در مقام عمل از نیروی خود دفاع نمیکند بلکه شدت و اندازه احکام اجرایی ش در هر زمینه کاملا بستگی به نظر عموم ناآگاه مردم دارد. ما در این نهاد می آموزیم که دلسوزی بیش از اندازه برای دانش آموز جرم است، تکلیف دادن جرم است، تذکر کلامی جرم است ، رسیدگی به بهداشت دانش آموزان جرم است، تهیه لباس فرم جرم است، جمع کردن کمکهای مردمی با وجود کمترین سرانه دانش آموزی جرم است چون اگر خدای ناکرده یک دانش آموز ناراحت شود باید جواب ۸۰ میلیون جمعیت را بدهی .

 ما آموختیم که آنهایی که مدرسه را سهل انگارانه اداره میکنند بهترین شیوه را به کار برده اند،ما آموختیم که حق مدیر و معاونی که مدرسه را با دستهای خالی اداره میکنند چیست!!!! آموختیم که اگر کمکهای مردمی جمع کنیم و کسی شاکی شود ما مقصریم،اگر تکلیف بگوییم باید باب میل دانش آموز باشد وگرنه ما مقصریم.

دیگر برای معلم شانی نمانده. از فردا هیچ مدیر و معاونی جرات ندارد به بهداشت دانش آموز رسیدگی کند . کاش اندازه جامعه پزشکی هوای همکار خود را داشتیم یا حتی اندازه جامعه رانندگان. چقدر در ادارات با روی خوش و گشاده با مردم برخورد میشود اصلا همه جا گل و بلبل است!!!

آخر میدانید تا وقتی که میزان افزایش حقوق پوشالی و عیدی ما را در تلویزیون رسانه ای کنند همه حق دارند درمورد شیوه و روش کار ما اظهار نظر کنند. در این چند روز هرچه کانالها و گروه ها را چک کردم اعتراضی از طرف جامعه فرهنگیان یا بیانیه ای از سمت وزارت آموزش و پرورش در دفاع از همکار فرهنگی ندیدم و هر آنچه دیدم اظهارات به ظاهر روشنفکران جامعه و سلبریتی هایی بود که برای کسب فالوور و. خودنمایی ذهن مردم را به هرسمتی که خواستند سوق دادند و در قالب حمایت از دانش اموزان از هیچگونه توهینی و تشبیهات وقیحانه ای نسبت به جامعه مظلوم فرهنگیان فروگزار نکردند.

و این مقصری ندارد جز خود فرهنگی. فرهنگی ای که خود بازیچه سایر ارگانها باشد نتیجه ای غیر از این هم شاهد نخواهد بود. در انتخابات میشود فرهنگی فرهیخته!!! و در تخصیص اعتبارات  نهادی مصرف کننده و اضافی!!!

 

یادمان باشد فرهنگی که ذلیل شود جامعه ذلیل و امّل خواهد شد و جهت دهی و سوق دادن مردم ناآگاه و امّل راحت تر از سوق دادن  مردم آگاه و پرسشگر  به هر جهتی خواهد بود.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۳۰
بهرام رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی